Pages

nuff

mga

Friday, March 18, 2011

Kami Juga Stylo.Anda orang malay..TIRULAH kami.

WARGHHHHHH",aku menjerit sesuka hati.........lalu mak aku terkejut.
Kuk!! satu bunyi yang aneh memecah keheningan sunyi di Subuh hari diselangi bunyi kentut yg xsengaja dilepaskn.
Apa dah jadik nie.Kenapa!! KEnapa aku menjerit.Walhal aku ni waras.HahAhahah..Itulah namanya bangang yang inovatif lagi tentatif.
Aku mengusap kepalaku yang licin kebotakan.Perghh..best wuu..kalau pompuan yang usap mesti best uuu..Oppss..xbaik tau.Klau bini kite xpela buat camtu.ArGhHHHHHHH..haa..camtula gua jerit..dan hasilnya kepala gua jadi cam kulit durian lak akibat diberi hadiah istimewa oleh mak gua.

oppsss.....gua terlupa bagitau korang,yang gua ni bukannya orang melayu.Gua sebenarnya omputih beb.
Dan sebagaimana cerita di atas,merujukkan gua ni seorang yang botak..BOTAKK!!!aiseyyyy over plak gua..

So,.apa kena mengena BOTAK dan korang semua..klau korang nak tau,gualah satu-satunya manusia yang mencipta GAYA dan STYLO bagi pengguna yang kebotakan.Korang lihatlah sendiri.

Gambar 1 sebelah kanan:
Penemuan yang tak disangka malam jumaat.Selepas membeli air cincau kat pasar malam Munich City,mak cik penjual itu bagi gua plastik yang gua sendiri jarang menjumpainye.Lalu,gua balik rumah dan terus jek operate plastik itu.Dan hasilnye.....hehehehe ngeeee

Gambar 2 sebelah kiri:
Masa hari gua pegi lastik burung.Gua duduk bawah pokok jek.Ushar burung2.Tiba-tiba...........gua merasakan ada benda yang landing atas kepala otak gua.Cisss..rerupanya Drypers budak hinggap kat kepala gua beb.Lalu,gua snap picture gua.Perghh..Nampak Cool lak gua pekena benda ni..so,smpai hari ini style gua terus ditiru masyarakat yang berkepala botak sprti gua ini.

1 comment:

  1. ii botak..sy dh follow kamoo..follow sy blk okeh? hoho

    ReplyDelete

nuff